Here comes the sun, för tusan

Sitter och funderar på vad för musikal eller pjäs som vore rolig att göra härnäst. Såg precis också filmen Chocolat. Så bra! SE DEN om ni inte gjort det! Vill typ spela upp den, för den var så grym. Men den är ju inte en musikal. Men man kanske kan skriva lite låtar/ta några redan skrivna som skulle passa. Lite jobbigt dock. Hur som helst vill jag verkligen inte köra Nightmare before christmas som vissa ville. Usch. Hatar stop-motion-filmer med lerfigurer och ännu mer när det handlar om halloween och obehagliga saker. Lerfigurer är obehagligt nog. Kommer ihåg att jag gillade den filmen när jag var liten dock. Men tror mest att det var för att jag var aLtErNaTiV och då skulle man gilla såna filmer. Döskallar och skelett och grejer. Men egentligen så gillar jag den inte, men insåg det nog inte då. Intalade mig själv att jag gillade den. Vilken confession va. Frida som till och med köpte en plånbok med han skelettet på till mig. Och jag hade den plånboken i flera år. Jaja, han är creepy. Gillar inte. Gillar snälla och fina saker. Hur vårigt och fint är det inte ute förresten?! SJUKT härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0