All over the place!

Mobilen är reklamerad med repliken "Jag har ingen aning om vad som är fel på den, den har varit konstig sen jag först fick den!"
Tydligen verkade den repliken med en barskt ton och oskyldiga ögon gå hem. Nu ska jag bara vänta i 2-3 veckor på att se om de tror på mig nog för att fixa den, men asså, "jag har faktiskt inte gjort något fel med den!"
Hehe.
Busigt och lögnaktigt.

Och nu har jag fastnat med historian igen.
BLÄ på de sociala förhållandena på 1500- och 1600-talet.

Snart börjar The Holiday på TV (OKEY JAG ERKÄNNER, jag ser för mycket på TV) och jag behöver plugga men jag orkar inte och jag har ont i huvudet och det är faktiskt synd om mig för min mobil är trasig och jag har inte tappat den i toan eller nåt sånt... NEVVAH EVVAH. Skulle aldrig komma på fråga. Så jag förtjänar att se på The Holiday för den är mysmysig.

OCH jag ser alldeles för mycket på Sex and the city.
Bevis:
Inatt drömde jag att jag var Miranda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0