Blä

Bajskukhelvetesapa.
Igår tänkte jag, smart som jag var, att jag skulle ha min mobil i BH:n hela kvällen med tanke på att min gamla mobil blev snodd på en fest när jag inte hade koll på den hela tiden.
Vad jag inte hade med i beräkningarna var att jag kan vara ett riktigt klantarsel.
Jag tappade ner min mobil i toan. Den föll ur min BH.
Jag fick panik och slet upp den och tänkte frenetiskt att jag var tvungen att skölja av den. So I did.
Nu funkar den inte. Den ligger och torkar och har gjort det hela natten, men det enda som händer när man sätter i batteriet är att blixt-lampan lyser.

Jag har haft den här mobilen i bara lite mer än en månad.
EN MÅNAD!
Och nu när jag kom hem så är det ingen hemma förutom jag. Vart är min lillebror, som är väldigt teknisk, när jag behöver honom??

Som grädde på moset har inga av mina kontakter sparats på sim-kortet heller märkte jag. Awesome.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu ska jag gå och sova.
Jag har förlorat två supermobiler på bajskort tid.
Sova är det enda jag vill göra.
För materiella saker betyder faktiskt ALLT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det säger iaf Madonna i "Material girl" och allt Madonna säger är lag.
Och det jag säger såklart.


GODNATT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0