Buttran var namnet

Fredag - Maskerad med film tema

Buttran                              Blomman                            Bubblan 

POWERPUFF PINGLORNA!

Kommentarer om utklädnad:
"Fan va bra det passar in på er! Catrine är den smarta, Linnéa den spralliga och du den sura"
... Kul!

Och jag tror det var meningen att jag skulle titta djupt upp mot himmelen på jakt efter våra fiender... Eller att jag levde in mig i rollen som Buttran.
Hur som helst misslyckades det, haha.

Vi var jättefina dock!!!!!!!!!!!!!!!!


Pöss och godnatt.


Kommentarer
Postat av: johanna

hahahaha charmig kommentar!! jag tkr inte du e sur iaf, och de e jag som räknas <3

2009-12-10 @ 16:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0