Delicious

Josse-licious är vad folk borde kalla mig från och med nu.
Jag godtar även Juicy-licious eftersom jos-e-fine också kan uttalas juice-är-fin.
När jag var liten tyckte jag att jag var jättesmart när jag kom på att jag kunde heta juiceärfin för jag älskade juice så mycket (and still dooo!). Sen kan man också "översätta" mitt namn från josefine till You'resofine, eller som en annan josefin lärde mig, Yeslookbeautiful. Men nu kom jag bort från det superduperviktiga ämnet...
Var var jag? Just det.
Jag är Josselicious.
Vill bara äta upp mig själv.
Eller göra min nuvarande doft flytande så att jag kan bada i den!
Eller... SAKTA I BACKARNA! Den finns ju redan på flytande form.
Det är tack vare den jag är delicious ju, because I smell delicious of fresh blossom.

Vad jag vill komma fram till är att jag äntligen har köpt en parfym, och inte vilken parfym som helst!
DKNY Be Delicious fresh blossom närmare bestämt.
Ni vet dem "äpplena" som har funnits i grönt och i rött? Den finns nu i rosa och den har jag köpt.
Be delicious? I AM delicious!

Asså, innan har ju alla haft svårt för att inte falla för mitt fantasiska leende, min otroliga charm och mitt adorabable utseende...
Men nu, med denna deliciousness in mah smäll as wäll, kommer ingen någonsin kunna motstå fabulösa mig.
Jag är oemotståndlig.
Jag är perfektion.
Jag är Josse(Juicy)licious.

Kommentarer
Postat av: Elli

säger inget...............................

2009-12-18 @ 16:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0