Jag och mina look-alike's

Jag får ofta höra att jag är lik olika människor hit och dit. Uppenbarligen har jag ett utseende som många kan relatera till.
Jag tycker det är skitkul att hitta folk som är lika mig!
Och idag fick jag höra det igen: Jag är lik Natalie Portman!
Två personer (dvs, tillräckligt många för att erhålla det som bevis!) har sagt det vid två helt olika tillfällen och totalt utan påverkan av varandra.
 
Haha, jag försökte hitta någon bild där hon var lik mig men det failade...
Jag har iaf alltid sagt att "hennes utseende är mitt drömutseende" och så fort man har diskuterat vad det finns för snygga tjejer har hon alltid varit den första som poppat upp i mitt huvud. Såååå vi kan iaf fortsätta låtsas att jag är lite lik henne för det gör mig muy happy!


Och här sitter jag och chillar in my sofa.
Eller?
Nej juste. Det är inte jag.
Det är min klon Hanapee.
Hon ser så mycket ut som mig att jag ibland glömmer bort att hon inte är jag.
ASSÅ TITTTAA!! Det är helt insane. Galet. Sjukt. Läskigt.
Vi skulle kunna vara samma person!!!
CRAZY SHIT ON THE MAP!


Kommentarer
Postat av: unsirious

det ÄR sjukt hur lika ni är. innan jag läste att det inte var du tog jag för givet att det var du..



PS.

(jag menade natalie portman...)

2009-12-03 @ 17:32:57
URL: http://unsirious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0