Jag är hungrig!!!

Nu har jag levt utan dator i flera dagar.
Eller asså, jag har haft min finalilalaptop på sin plats hela tiden.
Jag har bara inte haft någon tid (HEJ jag leker busy-woman!) eller något begär efter att slå på den.
Och det va NAJS.

Jag har vänt på dygnet.
Kom hem halv fem och vaknade klockan 14:00.
Jag har inte ens ätit frukost än.
Jag är hungrig.

Jag har shoppat. Dock typ inget på rean.
Haha, jag lyckas alltid göra så! Åker in för att shoppa på rean men så hittar jag något jättefint som jag bara måste ha som inte är på rean.
That's how they get you!

Jag har fått fina julklappar. Kamera, skor, kjol, mer kläder, smycken, pengar.

Jag har träffat världens awesomest vänner!

Jag tycker om mitt jullov!
Det har varit awesome!
Och nu känns det som att ni tror att jag är ironisk.
Men det är jag faktiskt inte.
Jullovet har varit jättebra hittills!
Och nu känns det som att ni tror att jag skriver vissa saker för att poängtera ut att jag har ett liv. Eller för att jag vill leka cool.
Men det vill jag inte. Jag är hellre töntig och konstig.
Jag är ett litet freak and I'm proud of it!
Och jag skriver inge roligt just i denna stund.
Men jag är för hungrig för att tänka.

FOOOOOOOOOOOOOOD-TIME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0