Lärdom att minnas.

Mitt internet är fuckat. Bajsigt. Sämst.
Har inte gått att starta upp skiten på typ två timmar.
Den har krånglat och wainat som en komocka.

MEN
Nu tycker jag att det är JAG som har wainat lite för mycket i de senaste inläggen.
Först om mobilen.
Sen om matten.
Sen om detta.

Och allt wainande har bara varit i onödan.
För ser man på!
 * Mobilen funkar (dock med fuckat batteri, but still!)
 * Matteprovet gick bättre än förväntningarna! Ord kan ej beskriva min lättnad.
 * Internet behövde bara vila i några timmar för att vara good to go igen.

SÅ vad har vi lärt oss av detta?
Att wainande med största sannolikhet inte lönar sig.


För att sno Lovisafisas uttryck: Det kan bara bli bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0