"tänk på the juicyness. THE JUIZYNESS"

Jag lyssnar på bandet Friska Viljor.
De ger mig en frisk vilja!
Höh.höh.höh.

Ni kanske inte tror på mig (med tanke på mitt torra skämt) men jag känner mig piggpiggpigg och jag borde vara ttttttttt. Många t där.

Msn-konversation från gårdagen:
josefine. säger:
PUSS VI ÄR UNDERBARAST MIN UNDERBARASTE <3
godnattiisch

Johanna säger:
VI ÄGER VÄLDEN OCH VÄRLDEN ÄLSKAR DET!!! 
och jag älskar dig!!
hoppas dina drömmar blir lika söta som duuu!

josefine. säger:
det är omöjligt, för jag är så jävla söt! hahaha, älskar dig, min fina vän <3


Mitt och Jojos självförtroende är dock fortfarande intakt. Det är NAJZ!
Just nu pratar vi om nödvändigheten av juicyness.... hihihihihahaha. Internis.
Juizyness.

B.y.E.b.Y.e.


Kommentarer
Postat av: johanna

hahahaahahahahahahahahahaaahahahahahah juicyness is the shit <3

2009-12-03 @ 23:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0