"Va? Det är ju ett SKÄMT!"

HAHA!
JAG FICK MVG PÅ MITT MATTEPROV!
Det som vars instuderingsfrågor jag knappt med nöd och näppa lyckades klura ut.
Och som jag enbart lyckades klura ut på grund av de många olika personerna som förgäves försökte förklara talen för mig.
Och som fick mig att gråta i frustration och kasta alla mina pluggverktyg omkring mig.
DET matteprovet fick jag MVG!
Är fortfarande i chocktillstånd.
Men jag är så jävla stolt!


Och nu känns det som att folk tror att jag är en attention-whore som alltid bah: "ÅHNEJ! Jag kan INGENTIIING! Asså, vadå? Jag fattar inte! VA?! MATTE? Kan verkligen NADA just nu. HAH, GUUUD vad dåligt det kommer gååååå!" Fast jag egentligen fattar allt precis, bara att jag vill ha medlidande.
Men på riktigt, helt ärligt, utan någon glimt i ögat och utan hopp om medlidande kunde jag verkligen inte något kvällen innan.
Jag antar att allt pluggande, allt slit och alla förklaringar på något sätt tillsist gick in lill hjärnan min, för jag fick ju MVG.


Återigen har vi alltså lärt oss att wainande aldrig lönar sig!
Den lärdomen kommer man nog behöva läras om många gånger till innan den går in på djupet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0