Vitt fluff så långt ögat når

Snön är så fin!
Hela Stockholm har täckts av ett vitt dämpande lager.
Om jag inte visste att jag skulle få frostskador om jag gjorde det skulle jag gå ut och borra in mitt ansiktet i dess mjuka fluffighet!
Snö är så jävla fint när solen lyser på den, glitterglittrigt!
L.O.V.E. I.T.

Ikväll blire skridskor och, tack vare snön, pulka med gamla 9E som i Elit, sen partaj hos magdish!

Nu har äntligen den jobbiga veckan av massa inlämningar och prov passerat och det är lov.
Fast innan stackars jag kan ta lov så måste jag skriva klart en engelska analys.
Stackars, stackars, stackars, stackars mig som har skjutit upp detta tills nu.
OJ vad det är synd om mig...

Well, no time to chitchat,
I have to get back to my english assignment!
FAREWELL<3


(Förra året)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0