Bara för att

Bild från 9:an
MUMS!

Jag vet inte riktigt vad jag vill säga med den här bilden.
Jag hittade den och Jojo var så förbaskat megasöt på den att jag var tvungen att visa VÄRLDEN! haha.
Det där får det att låta som att Jojo är ful i vanliga fall... hoho... oops. Det är hon faktiskt inte.
Hon är allt förutom ful!
Vi är båda sötare än sötast, snyggare än snyggast och hetare än hetast,
and you know it.

KOLLA vad snäll jag var nu! Herregud asså.
Ibland är jag så jävla godhjärtad (och en gnutta självgod)
Haha.


Kommentarer
Postat av: Elli

saknar din rihanna-frilla!

2009-11-18 @ 13:32:02
Postat av: johanna

TACK SÖTASTE VÄN!!!!!!! vi e så jävla heta haha <3<3<3<3<3

2009-11-24 @ 22:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0