JA, jag har skrivit ett helt inlägg om Grey's

Grey's anatomy har fan spårat!
Jag vet, det har alltid varit spårat, men på sista tiden har det gått över styr...
Allt började när Izzie fick cancer.
Sen dess har verkligen hela serien trillat längre och längre ned i alla draman.
George har dött, Izzie har försvunnit och lämnat Alex, The Cheif har typ gått in i väggen, sjukhuset har slagit ihop sig med ett annat sjukhus, och jag kan hålla på sådär i EVIGHETER.

Det är INTE okey.
Skärpning!

Kommer jag att sluta titta på det som i protest?
JA!
...
...
... Fast nä, jag är in too deep vid det här laget.
Men vi kan alltid låtsas.

BYE BITCHES <3


Kommentarer
Postat av: lovisa

jag missade det igår, såg på snora ist ;P

men ja, det håller på att spåra..och jag tycker så synd om christina.

Puss

2009-11-12 @ 11:34:23
URL: http://lovisada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0