Geeken har talat.

Ja, jag var en av de som sprang ut från klassrummet till närmaste dator.
Ja, jag var en av de som gjorde så att SF:s hemsida kraschade.
Ja, jag var en av de som fick panik när alla biljetter bokstavligt talat försvann framför näsan på oss.
Ja, jag var en av de som jublade när det visade sig att biljetterna till biograferna i city inte hade släppts än.
Ja, jag var en av de som fick ett glädjerus när jag tillslut lyckades boka biljetterna.
JA, OKEY JAG ERKÄNNER!

HAHAHA, jag ser själv hur jag framställs!
Jag tror att detta är ett av det mest nördiga ögonblick jag någonsin haft.
Men vet ni vad?
I'm okay with it!

För vet ni vad?
Om knappt två timmar beger jag mig hem till crattan för att äta,
och efter det smäller det...

... Jag ska få se New Moon!


PÖZZ<3


                                    / taggad_tjej_92

Kommentarer
Postat av: Joel

Jag äslkar din blogg, sitter här 24/7!!! <3<3<3<3

2009-11-22 @ 01:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0