Gosigheter som plugg

Jag tror nog de allra flesta förstår mig när jag säger att det fysiskt omöjligt för mig att plugga.
Jag ser böckerna, jag tar i böckerna, men de går inte att öppna.
Bara det att plugga är någonting man faktiskt måste göra får inte direkt min kropp att bli mer villig till att glatt plocka upp boken, hoppa upp från stolen med ett skutt och ropa "HURRA!".
Självklart vet jag om att det egentligen inte är så svårt att bara göra skiten, men det är något som tar emot.

Så jag frågar er, är detta Hållbart?
Svar: NEJ.

Just nu är att plugga alltså det enda vettiga för mig att göra.
Men ändå sitter jag här...

JAG LIDER AV PLUGG-SPÄRR.


How wonderful!

filur
HAHA.
vackert_freak_92


Kommentarer
Postat av: Elli

ingen hållbar utveckling...

2009-11-11 @ 18:18:35
Postat av: magda

Känner igen mig likt en fisk i en skål! Sjukdom som helt klart borde stå med i sjukdomsboken!

2009-11-11 @ 18:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0