JAG ÄR SÅ JÄVLA BALL!!!!!!

Jag kan inte hjälpa en sak:

Jag kan verkligen tycka det är asballt när en bloggare precis har lagt upp ett inlägg typ bara en eller några minuter innan jag har klickat in på dennes blogg.
Det behöver inte vara en stor bloggare, vem som helst, när som helst bara.
En känsla som sprider sig genom min kropp, "WOW! Den skrev nästan precis det här! Jag sitter vid datorn samtidigt som den gör!!!!!"
Som att det vore det coolaste i världen.

Då undrar man, om jag nu blir exalterad över det, borde jag inte bli mer exalterad över att kunna chatta med någon på msn eller facebook?
Där kan man ju kommunicera med den andre parten.
Live. Direkt. Fastän man kan vara många, många mil ifrån varandra.
Man kan tro så...
Men icke.

Man kan också undra varför det tilltalar mig, det undrar jag med.

Men ASSÅ FATTA att någon liksssssom precccciiiis ssskrev inlägget som JAG antagligen var först med att läsa!!!!!!!!!!!!!!
HALLÅÅÅ!

AAAASBALLT..........................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0