Min största tillgång tynar sakta bort...

Om ni någon gång hör mig säga något konstigt... fråga mig om det på en gång!
Innan jag glömmer bort det...
Det är nämligen så att jag uppenbarligen ibland säger saker som är jättekonstiga och totalt osanna.
Det läskiga med det är att jag aldrig kommer ihåg att jag har sagt dem.
JAG!
Josefine Pedersen med PowerMinnet.
Jag har sagt wierda osanningar rakt ut, under trötthet, som verkligen inte finns med på min karta.

Sånt här kan verkligen skrämma mig.
Jag som alltid kommer ihåg konversationer med de exakt rätta orden flera veckor/månader/år efter att de har inträffat.
Saker rinner nu ur mitt minne. Som om jag aldrig någonsin har sagt någonting.
Som om jag bara har suttit tyst.



Så för att reda ut saker och ting:
Nej, jag gillar inte paj bättre när den är kall än varm.


PUH! Skönt att få reda ut det missförståndet...


Kommentarer
Postat av: Elli

hahah sluta nu!

2009-12-01 @ 13:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0