VILLVILLVILL

Jojo är i frankrike nu...
Jag är så avavavundsjuk!
Vilket resulterade i att jag precis satt och tittade igenom flygbiljettpriser till London och Berlin.
JAG VILL JAG VILL JAG VILL VILL VILL ÅKA!
Det är så sjyykt mörkt ute att man kan behöva sig en liten minisemester för att pigga upp sig!
Vi behöver LJUS och VÄRME, och om det inte går att fixa så iaf OMVÄXLING. Eller nåt.
Men jag kanske inte kan åka nu på stört, det var mycket för dyyyrt för lille mig.
Men jag kollade typ i januari, då var det billigare, och logiskt nog var det ännu billigare i mars och... och AH! jag vill bara åka utomlands!
Bajskorv.
Frustration på hög nivå!

frustrerad men snygg flicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0