Visdoms ord och kosmiska horn

Ur Georgia Nicholson's dagbok:

Georgia:
"Jas, jas, min lilla ärthjärna.
Det var inte med
 AVSIKT jag hånglade med Dave.
Det var en olyckshändelse.
Jag är tonåring och kan inte kontrollera vissa kroppsdelar
"

Där slog hon minsann huvudet på spiken!

Om man nu byter ut Jas mot en viss person (jag), Dave mot en annan viss person (slickarn') och Georgia till en tredje (drabbad av hornet) kan man se slående likheter mellan detta samtal och ett samtal som jag deltog i senast idag.

Min lilla vän och jag har nämligen drabbats av KOSMISKT HORN.
För er som inte vet vad som menas med det... SYND!

Fast eftersom jag är en så godhjärtad människa kan kan kortfattad förklara det enklast som att man vill ha många personer samtidigt, eller rent ut sagt alla.
Ibland är det irritation på hög nivå.
Men det är ändå ganska underhållande, må jag säga er. Hoho.

toodles!


Kommentarer
Postat av: johanna

HAHAHAHAHAHAHA

2009-11-07 @ 18:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0