Think less but see it grow

Jag sprang idag.
Lilla jag!
Jag som hatar att springa och som inte har sprungit på år och dar, bokstavligt talat. Iaf inte frivilligt.
Det jag:et sprang! Helt galet!
Jag kan inte ens komma ihåg senaste gången jag tränade innan denna. Vilket är varför jag sprang.
Så idag var jag duktig!
Då borde världen cut me some slack och bara unna mig att inte plugga.

"Men Josse! Du hittar ju alltid på ursäkter för att inte plugga!"
"Nähä, inte alls ju!"
Så bah gör jag det ;PpPppPpPP



LYSSNA!!!!!

Phoenix - Lisztomania


Kommentarer
Postat av: Nora

Hahahha <3 Nora störs sig inte på ;PpPPpPP: grupperna på facebook. Fast så gör hon det egentligen ;PPppPpPPp

2010-04-26 @ 22:36:08
Postat av: Angelica

tycker jag låter som en grymt bra idee, engelskan kan ta och brinna upp :) <3

2010-04-27 @ 22:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0