Hårigt.

Okey.
Jag vet att jag har tjatat om mina hår-dilemman länge nu och jag vet att jag redan har wainat om det för alla. Men just nu är det en av de sakerna som inte vill försvinna ur mitt huvud. Jag har ansträngt mig för att inte skriva om det i bloggen, men nu har det bllivit OVERLOAD i min hjärna!
Jag vill ha så många olika frisyrer på samma gång!!!
Och alla jag pratar med tycker olika om hur jag ska ha mitt hår, vilket inte direkt hjälper mig i mitt bestämmande.
Jag vet ju inte vad jag själv helst skulle vilja göra med det, det är därför NI ska komma överrens om EN frisyr och sedan komma med det förträffliga förslaget till mig.
Permanenta, klippa pojk-kort med tung lugg, kort och asymmetriskt, typ som la roux, klippa lugg och ha långt, bara ha det som jag har det nu.
Alla verkar tycka olika i vad jag skulle passa i och jag vet inte vad jag tycker.
ÅÅÅH!
Jag. Orkar. Inte.
Jag önskar att jag bara visste exakt själv hur jag ville ha det och hur det skulle se ut. Att jag kunde se hur allt såg ut i förväg för att se vad jag passar bäst i och sedan klippa mig så.
Eller så önskar jag att NI visste vad jag skulle passa bäst i, nu bara säger ni emot varandra hela tiden. Funkar ju inte aaalls.

Jag tror fan att jag ska gå till MOC där de alltid söker frivilliga att klippa gratis för att nykomlingarna ska få öva sig och bara säga: "Klipp hur som helst!" för detta beslut tagande gör mig helt sluuuut.

Bra.
Så får det bli.
Jag ska lägga beslutet i MOCs händer.
Slut wainat.
Hej.


Kommentarer
Postat av: hp

hej tvilling.



ja det är väl den låten som är med i garden state?



ömma smek /din hanapee

2010-04-07 @ 22:33:41
URL: http://hanapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0