L.Ä.S.K.I.G.T.

Ingen bra idé att titta på Vampire Diaries precis innan man tänkt sova.
Not gooood.
Varje avsnitt är fan som en kort skräckfilm! Vissa är värre än andra dock, och jag skulle vilja påstå att det jag precis såg slutade värre än de flesta.
Åååååh, varför tittade jag NU?!
Jag är ju rädd nu. Och jag kommer ju inte kunna somna då.

Dumma vampyrer som vill äta alla och som inte kan bryta benen, utan bara lirkar dem på plats igen.
Dumma, läskiga, snygga vampisar.
Och dumma Vampire Diaries som berövar mig på min sömn.

Jag älskar det fortfarande dock.
Och Stefan är fortfarande min man.


Kommentarer
Postat av: Elli

Det blir upp till kamp om honom!

2010-04-09 @ 14:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0