Min produktiva dag!



* Jag försov mig (eller rättare sagt: jag såg klockan och bestämde mig för att kl. 06:30 helt enkelt var för tidigt att gå upp) och struntade i eknomin. Jag visste att om jag hade gått på lektionen så hade jag bara suttit och spelat Quadrapop på min mobil ändå.

* Till samhällslektionen gick jag in med bättre inställning, då vi har ett prov nästa torsdag som jag inte kan någonting till och 24 st instuderingsfrågor att svara på. Det slutade med att jag och Crattan gjorde två frågor, fick panik för att det var för svårt och spelade spel (bl.a. BUBBLE TROUBLE!) resten av lektionen istället.

* Sedan var det dags för foto. Jag insåg snabbt att jag inte hade något att göra på lektionen, så jag spelade spel i typ en timme innan jag bestämde mig för att det fick vara nog och gick hem. Halva lektionen klarade jag av.


Jag är så duktig att jag borde få en egen dag uppkallad efter mig eller nåt.
Eller så borde jag få pris för min underbara motivering och hårda arbete i skolan.
Nej, de borde döpa ett pris i studering efter mig: Josselicious-priset.
That's right. I'm THAT good.


Kommentarer
Postat av: BubbleTrubble- Fan

Tycker verkligen att din idé med ett josselicious- priset var en av de bästa på länge;):P hihi

Men bubble trubble är ju såå roligt:D:D

2010-04-19 @ 21:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0