Jag har fotat idag jag




Jag lånade hem en fräsig liten systemkamera från skolan för att fota en uppgift till foto. Idag har jag alltså fotat lille nora till en uppgift där man ska härma en fotograf och då har jag valt att härma en fotograf som hade tagit massa bilder på fötter eller iaf bilder där fötterna var i fokus. Eftersom jag hatar fötter så tolkade jag om det hela till att ha fokus på händer! Yay!

Sen bakade jag och elli den omtalade vita kladdkakan. SÅ. JÄVLA. GOD. Mumsfilibabba, är allt jag har att säga.


Nu känner jag mig som en så typisk liten bloggerska. Men så kan det vara ibland också. Jag känner ingen freakighet inom mig för tillfället, bara lite söndagsångest och pluggångest, som jag antar att typ alla andra också gör. Alltså känner jag mig ganska ounik för stunden.
Jag vill inte skriva mer nu (för då kommer jag säkert avslöja någon av mina deep-depp-tankar för jag är på det humöret) så jag tänker bara säga hej svejs istället.
Hej svejs.

Kommentarer
Postat av: Elli

åh den va gooooooood!

2010-04-19 @ 08:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0