Vintage hairstyling

Igår firade vi Snoras födelsedag!
Hon hade fått en bok om hur man gör bland annat 50-tals frisyrer som jag och Agnes satt och dregglade över.
JÄVLAR vad de la ned mycket tid på att fixa deras hår! Det måste tagit flera timmar att få till vissa av de frisyrerna. Allting skulle lockas, sen kammas ut, sen sprayas och lockas igen och massa. Men det blev ju supersött, så det var väl värt det.
Idag är det inne med mer enkla frisyrer. Bara helt utsläppt eller i en tofs eller i en knut och liknande.
Det är typ inne att ha slarvliga frisyrer. Sexy-messy.
Det skulle vara sötare om alla hade gulliga avancerade frillor!

Jag ska fan testa någon av frisyrerna nu hihihi.
Jag ligger ändå bara och är sjuk i sängen min.


Kommentarer
Postat av: agnes

jag vill ha deras hår!

2010-04-04 @ 01:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0