Kräftis skivis utan kräftis


"Vad nu? Varför är det en klocka där ansiktet borde va?" Undrar ni nu självfallet.
Men jag ska berätta en sak för er: mitt ansikte är bakom klockan!
Ni är då för tokiga, det är ju bara min nya klocka som skymmer mitt ansikte!!!
Vilken luuuring!

Förresten ska jag på kräftskiva ikväll!
Fast jag tycker inte om kräftor.
"Men det brukar ju alltid finnas Västerbottenpaj också" Förstår jag att ni säger nu. Men nu äre så att jag faktiskt inte tycker om den sortens paj heller. Jag är inte skapad för att gå på kräftskiva.
Men frukta inte! Jag ska äta pizza istället medan alla andra sitter där och kämpar med deras kräftor som de inte kommer bli mätta på samtidigt som de tänker väldigt hårt på att de INTE får glömma att ta bort tarmen på kräftisarna. Annars äter dom bajs. Hihihihihehehe.
Med pizza behöver man aldrig vara rädd för att äta bajs inte!
SCORE!

Tjolahopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0