Snart smäller det!

 

Igår fyllde Magda 18 år!
Jag är så jäääävla taaaaggggaaaaad på att fylla år nu!!!
Några av mina kompisar fyller år redan i januari och ända sedan dess har nedräkningen för min födelsedag börjat. Varje gång någon fyllt år har jag alltid kört en överslags räkning om hur lång tid kvar det var tills min födelsedag, och nu är det fan inte långt kvar!
Typ tre veckor (20 dagar för att vara exakt) är allt jag behöver vänta.
Men jag är fortfarande bitter över att jag inte har kunnat gå ut på hela sommaren. Speciellt bitter är jag när jag har varit på 18-års middagar där alla över arton drar ut efter middagen. Jag menar, det är klart att den som fyller år ska gå ut, det är bara suuuuuuurt att man själv inte kan vara med. Skit. Surt.
MEN NU SKA JAG INTE VARA BITTER FÖR DET ÄR JU SNART MIN TUR!!
WOHOHOHOHOHO!!!
Och jag menar, det kunde vart värre! Jag hinner iaf rösta, vilket jag är muy happy för! Plus att jag inte är sist med att fylla år av alla jag känner, så de e naejz.
Snart så! Snart blire åka av, ska ni veta!


Kommentarer
Postat av: magda

Och när du fyller arton ska vi FIRA! STORT. Ser också fram emot det. <3

2010-08-20 @ 13:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0