Jag låter bilderna visa vägen!

IGÅR:


Bio...


... med Frida...


...vi såg filmen Kärlek på italienska!

IDAG:


Jag åt tacos...


... med Linnéa och Amelie...


... och sedan åkte jag till grönan...


...med Elli och hennes kompis Fanni...


...för att titta på asgrymma Tingsek!

Och det var det lilla bildspelet det!
Jag kan även meddela att det enda fotot som faktiskt är från rätt tillfälle är den på Frida.
Jag och min kamera har inte haft en så het relation på sista tiden, men så kan det gå ibland. Snart är vi säkert på bättre fot igen. Vår relation har ju en tendens att vara väldigt mycket fram och tillbaka. Därför hoppas och vet jag att vi kommer ta många fina bilder ihop i framtiden.

Haha, tänk om jag skulle menat att jag var objektum-sexuell (=att tända på objekt) när jag skrev det där om kameran! Alltså, att jag hade ett riktig förhållande med min kamera! Sjukt.
Om detta lärde jag mig när jag tittade på ett avsnitt av Outsiders, där man fick följa personer som var objektum-sexuella. Man fick lära sig att de kunde vara kära i och tillsammans med flera objekt samtidigt och att de kommunicerade med objekten via telepati. Sedan fick man se dom kyssa olika byggnader och prylar och man fick till och med se en kvinna ha sex(?!) med Eiffeltornet.
Men dom var gifta (Eiffeltornet och kvinnan asså) så det var lugnt...............

Jag tror inte att jag stängde munnen någon gång under hela programmet, då jag var för upptagen av att gapa av chock.

Och ja,
detta är förstklassigt nödvändig information som ni kommer ha användning av hela livet ut!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0