You've gotta step up your game to make it to the top

Idag försökte jag och Amelie (Siri gav upp innan vi ens börjat och tog en tupplur istället) att sätta ihop en soffa från IKEA utan beskrivning eller skruvmejslar. Behöver jag ens konstatera hur det gick?

IMORN SKA JAG PÅ KLÄNNING JAKT!!!!!
Jag tror att denna klänning kanske inte finns i svenska butiker, men jag tänker inte ge upp utan ha letat i alla top shop-butiker i stockholm!! Vilket inte kommer ta lång tid för det finns sjukt få... Åh, vad jag vill ha den! Åh! Åh! ÅÅÅÅH! Elli har en likadan i en annan färg dock... Men hon ska ju bort i flera månader så skiiiitsammmaaa! Jag har velat ha denna i över en månad men inte trott att den finns här i vårt lilla land, men tänk om jag har fel? Jag måste ju checka läget! Men den är dyyyyr! Fast det göööör inget! Jag kan ju faktiskt önska mig den i 18-års present för jag fyller ju år snart faktiskt faktiskt faktiskt.
Kolla! Alla problem kring denna klänningen kommer löööösa sig, för jag har cravings på denna klänning. Jag behöööver denna klänning. Jag bara måste ha denna klänning, helt enkelt.
Och med lite tur så har jag snart denna pärla i min garderob:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0