Nya frisyr-planen:



Eftersom det sket sig med det kortkorta håret (eftersom jag typ har för "luftigt fluffigt hår" för att citera frisören och för att han inte klippte tillräckligt kort) så är jag ute på marknaden efter en ny frisyr igen.
Wo...ho?
Nej, inte så mycket woho med tanke på att jag med största sannolikhet är en av världens mest beslutsångestdrabbade människor inom val av frisyr.
Denna frisyr är väldigt söt dock!
Men om jag ska ha denna frisyr måste jag först låta håret växa mer och sedan permanenta det, vilket alltid är en gamble. En gång när mamma permanentade sig såg det såg ut som att hon hade en hjälm på huvudet... Jag vill väldigt ogärna ha hjälmfrillan.
Men skitsamma!
Vad fan gör jag uppe när klockan är så mycket?
Jag borde sova, inte googla på nya frisyrer!

Ack och ve.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0