Det var iaf varmare förr...

Det är galet väder idag.
GALET!
Snöstorm för hela slanten.

Det värsta är att det inte skulle behövt vara såhär, världen!
Jag kommer ihåg år den 13:e februari 2008 (idag är det den 20:e...)då det var så varmt att jag satt ute i bara t-shirt och glassade galet.
KOLLA BAH:


Jag hittade till och med ett KOLLAGE från den dagen som jag hade gjort i glädjen:


ÅÅÅÅÅH!!!!
För två år sen var det alltså VARMT vid den här tiden på året.
Vad gick snett när snön bestämde sig för att stanna i två-tre månader istället för bara två-tre veckor som i vanliga fall?

Inte okey världen.
INTE. OKEY.


Kommentarer
Postat av: Jessica

JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLAAAAAAAAR!!!!!! SHIT GALET JAG DÖR! JAG VAR MED DÄR, OJ. DET ÄR SANT

2010-02-21 @ 19:00:57
URL: http://karrtorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0