I am smiling con mi ojos.




Vet ni något knäppt!
Under loppet av fyra dagar har fem randoms med konstiga spanska(?) namn lagt till mig på msn. Feg och vis som jag är har jag inte tackat ja, för jag har sökt på deras mail på facebook och NADA. De finns liksom inte! Och om man inte finns på facebook så finns man ju inte på riktigt. Facebook är beviset för allt och allas existens. Faktissskt.

Men jag undrar ändå:
Vilka är dessa människor och varför lägger de till mig?

Detta har hänt en annan gång och eftersom facebook inte existerade då la jag till dem och de sa att de "hade hittat mig på kompis.nu" eller något sånt där. Vilket jag inte hade någon aning om vad det var.

Finns den sidan ens på riktigt?
Är det någon som har velat fejka en mailadress och dragit till med en som råkade bli min?
Är det så att mitt namn är slang för något sexigt på spanska?
Ska jag helt enkelt bara lägga till en av dem så att jag slipper fråga såna här meningslösa frågor på bloggen när svaret är så nära?
Kanske all of the above?
Är jag ens förmögen till att sluta ställa frågor?


Japp. Det är jag.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Några med konstiga namn (dock inte spanska) har lagt till mig också och jag tänkte att jag måste väl känna dem, för msn är ändå så intimit att man bara lägger till folk man känner. Tre olika var det, och alla skrev samam sak!! Helt galet! Och de undrade om jag var "mail" och lyssnade inte på det jag svarade, sedan ville de cama! Läskigt!

2010-02-16 @ 13:46:31
URL: http://karrtorp.blogg.se/
Postat av: josse

GALET! då vågar jag ännu mindre lägga till dem efter vad du precis skrev, haha!

2010-02-16 @ 22:15:43
URL: http://jossesomtalar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0