Kvalitéts-TV

Jag är stolt över en sak: Jag har inte följt Paradise Hotel.
Hur många som helst har fastnat, och jag är en sån som alltid brukar fastna i skitprogram, men detta har jag undgått. Såg ett halvt avsnitt, and that was it!
Jag blir så STOLT!

Det väger nästan upp för det faktum att jag älskar program som Biggest Loser. Jag dras till det som getingen till sockret! Det är något speciellt med att titta på tjockisar som försöker gå ned i vikt... Och varje gång det börjar en ny säsong tänker jag för mig själv "Jag ska inte ens se på ett avsnitt för då kommer jag inte kunna sluta titta" och varje säsong kan jag inte låta bli. Även fast jag sitter och garvar åt alla slisk-amerikanska kommentarer, all överdrivenhet och sånt så kan jag verkligen inte låta bli!

Och Ensam Mamma Söker.
Trots att all musik som de har i den serien kommer från skivor som "Svenska klassiker" och "Dansbands party" är det ändå så jävla bra! Jag har faktiskt ganska många på min sida här också: Linnéa, Elli, Nora=TRE STYCKEN HALLÅ!!!!!!!!


Men vet ni! Vet ni vad!
Paradise Hotel...
Det fastnade jag INTE i!
Och det, mina vänner, är något att hänga i julgranen.

stolt tjej
Stolt tjej (med svart hår?) fångad på BILD!
Jag vet att ni har saknat mina webbcamfoton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0