Sjuklingen i valet och kvalet


HAHAHA, ASSÅ!
Upptäckten av min webbkameras gömda förmågor har öppnat helt nya världar för mig.

Jag spenderar dagen i sängen med gänget från How I met your mother, pizzamackor och smooothiie.
MUMS!

Mitt största problem för dagen är hittills att vi har för många olika mack-sorter att välja mellan. Jag vill ha allihopa! Men jag kommer inte orka alla!!! Och sen vill jag exprimentera och göra massa olika sorts smoothies också, men det kommer jag inte heller orka!!! PLUS att vi har massa olika glass-sorter och kakor och MASSA annat göttigött!!!!!!!
Vad FASIKEN ska jag ta mig till?!??!?!??!
HERREGYYYD vad livet är fyllt av jobbiga och svåra val ibland.


Peace out, homies!


Kommentarer
Postat av: jesus

söt tjej..



(ang. nedersta bilden så var jag INTE ironisk)



med vänliga frälsningar

/jesus kristus..

2010-02-24 @ 22:36:26
URL: http://unsirious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0