Blodfetisch?

Detta blir bara värre och värre.
Jag som hade lovat mig själv att det inte skulle bli såhär!

Nu är jag inte bara ett Twilight-fan.
Jag har även börjat titta på Vampire Diaries.
Sen tänkte jag "Ja, nu när jag ändå håller på så!" och huxflux så hade jag börjat kolla på True Blood också.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!
Jag är helt hooked on vampyrer!
OCH JAG ÄR HELT ENSAM OM DET!?!??!?!?!?!
Nä. Jag vet att jag inte är det.
Jag känner mig så himla mainstream och fånig. Jag vill inte fastna i vampyrhärvan men måste de göra alla vampyrer så jäkla snygga?
Eller. I true Blood finns det faktiskt inga snygga vampyrer. Iaf inte så långt jag sett.
Men i Twilight och i Vampire Diaries. Där finns det puddingar så det ryker om det.
Så då är det ju faktiskt inte bara för snyggingarna jag tittar. Varför tittar jag då?
Det är en bra fråga det.

Det har gått så långt att det ibland känns som att jag är en vampyr.
Eller att jag typ kommer bli en.
CrAzY pErSoN!

Detta måste få ett slut.



Nu ska jag träffa flickorna.
BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0