Idag är en dag som inte är imorn eller igår utan bara idag.

OKEY.
Nu har tre stycken till lagt till mig på msn, denna gång med amerikanska(?) konstiga namn. Och de finns inte heller på facebook.
Det är något lurt med allt det här...


Idag är det iaf fet-tisdagen (eller som jag, storskämtarn, brukar säga: fettis-dagen. Skojsigt.) och jag har ätit semlis med snoris.

HIHIHI, Snora.
HOHIHO
Nora rimmar på många dumma saker. Eller iaf en jättedum och en mindre dum.
Fast snora är inte ens dumt! Jag tycker det är gulligt faktissskt!
Antagligen för att det namnet sitter på världens BÄSTA norasnora!
Så de så.


Kommentarer
Postat av: Nora

Puss på dig <3 Egonora blir jättglad när finjosse skriver fint om henne! WOHO

2010-02-23 @ 20:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0