Sömn.




Jag blir trött på mig själv.
Både igår och idag har jag lyckats med att försova mig.
Jag har vaknat först en gång innan jag behövde gå upp och tänkt att "men det är luugnt, jag kan sova ett litet tag till" och så har jag somnat om och inte vaknat förrän en kvart innan vi börjar.
Och idag skulle vi ha mattePROV som första lektion.
Det är inte ens så att jag börjar tidigt! Jag börjar 10:30 och 9:25...
Bajs på min väckarklocka som inte väcker mig.
Bajs på mig som inte kan gå och lägga mig i tid.
Bajs på sömn.
Det vore så mycket skönare om man inte behövde sova så jävla många timmar om dygnet.
Giraffer sover typ bara 20 minuter om dagen.
Fatta najs!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0