Tjenare plugget, händerråå?

Mina två hat-lärare har börjat sammarbeta emot vår klass. Historia + Engelska.
Därav skall jag och Linnéa nu hålla ett 10 minuters tal på engelska om triangelhandeln där vi ska bli bedömda dels på engelskan och dels på faktan.
Kul.
MEN MEN MEN, Siri sa precis en sak som kommer förgylla hela min vecka om den stämmer:
Min engelska lärare ska vara hemma både imorn och på onsdag med hans sjuka barn.
Vilket betyder att...
VI SLIPPER GÖRA DET ÄCKLIGA ENGELSKATALET!!!!!!!!!!
WOHOHOOHOOOO!!!
Jag håller mina tummar så hårt jag kan för att hans barn är sjukt på onsdag också för vi är äckligt långt ifrån klara.

Och detta blev ett ganska onödigt inlägg insåg jag precis. Liksom "HEJ vi har mycket plugg!" för det är vi så ensamma om. Men nu äre skrivet, OKEY!

Top 3 på vad folk gör för tillfället:
3. Klagar över skolan.
2. Klagar över vädret.
1. Visar sitt agg mot SL genom att gå med i hat-grupper på fejjan.


Kommentarer
Postat av: agnes

hahah, eller hur! whats up med alla facebook grupper mot sl??.....chilla galet!haha

2010-02-26 @ 10:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0