STUDZZZZZZZZ!!

Det norska curlinglaget har förjäkligt stiliga byxor asså.
Som man brukar säga: pösiga, schackrutiga brallsingar funkar ALLTID.

DET ÄR LOOOOOOOV!
Sportlov!
Väldigt passande med vinter-OS dåråå.
Men jag tänker inte skriva mer om sport, för jag kan ingenting.
Eller, nu har ju faktiskt joel lärt mig massa om curling... känner på mig att det kommer skänka mig svar på alla livets frågor.
And that's a FACT!

Förövrigt är jag c00ling som vanligt:



OCH JAG HAR SÅ JÄVLA MYCKET SPRING I BENEN JUST NU ATT JAG ÄR TVUNGEN ATT POÄNGTERA DETTA GENOM ATT ANVÄNDA STORA BOKSTÄVER.
Jag vill bara studsa fram och tillbaka på väggarna sedan studsa ut genom fönstret och rulla i den smältande snön och sedan studsa vidare högt högt upp i träden och sedan sväva vackert i luften fast sen kommer jag tröttna för om man bara svävar får inte benen röra på sig och när det händer kommer jag svinga med mina ben så fort fort i luften att de tillslut är så übersnabba att de inte längre går att urskilja med ögat.
Och först då kommer jag studsa studsigt studsande tillbaka in i mitt rum.

Men nänä.
Jag får nöja mig med att ligga här stilla.


Något awesome är iaf att jag precis fick ett nytt favvo-ord: STUDSA!
StudsARN Josseliscious är jag det.

GODERNACHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0