Arg? Jag? Jag har då aldrig hört på maken!

Jag har varit så arg hela dagen.
Det känns som att jag har skällt på ganska många. Och det betyder nog att jag faktiskt HAR skällt på ganska många. Vissa in real life, så att säga, men om jag inte verbaliserat min utskällning har jag iaf haft en i mitt huvud. För skällda på har dom blivit!
Men det är inte mitt fel att allt har varit emot mig idag!
Och antagligen inte de som har fått utstå min ilska heller...
Men men, så kan det gå när inte haspen är på!

Varför är jag så arg då?
Vill ni verkligen att jag ska rabbla upp allt?
Nej. Det vet jag att ni inte vill.
Så därför tänker jag göra det.
SKOJA. Busigt av mig.
StorSkämtARN in tha house!
Men iaf. Jag kan säga så mycket som det här: Jag var i skolan till 17:40 när jag slutade 14:50. Min favvo-kjol fick ett hål i sig. Världen suger. Jag har fruktansvärd pms.
Listan fick ta slut där, för när jag tänkte på allt som gjort mig arg kom jag på att inget av det skulle anses som bra anledningar till att bli arg för. Men arg är jag! Och allt suger faktiskt! Typ.
Vilket tyder på att min ilska bottnar i pms:en.
ÅH vad jag älskar att alla småsaker som man i vanliga fall kan skaka av sig känns som världens undergång så fort mensen knackar på.
NI KILLAR MISSAR VERKLIGEN NÅGOT!

Men för att inte låta som världens mest negativa människa kan jag säga att jag har upptäckt ett sjuktbra band:

Passion Pit - Sleepyhead


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0