Drömmar på G




JAG ÄR KÄR I DITT HALSBAND, JOJO!
Men jag wet att jag kommer behöwa lämna tillbaka det snarast, för det werkar som att wi har ett litet triangeldrama här. Jag ska dock utnyttja tiden då jag fortfarande har denna wackra skapelse, för söt är den!

Föröwrigt drömde jag en dröm som kändes wäldigt werklig där jag blev informerad om att man nu inte fick skriwa enkel-v längre, det war dubbel-v som gällde! Enkel-v:t skulle helt tas bort från det swenska språket.
Jag är glad att det bara war en dröm, för detta ser helt fucked up ut!
Det känns som att jag skriwer på swengelska eller något.
HIHI!

Jag ÄLSKAR drömmar! Mina är alltid konstiga!
Nazist-dinosaurier är nog bland det konstigaste jag kan komma på just nu. Det var några pratande dinosaurier som var nazister som höll mig och jättemånga andra som fångar i ett stort hus. Vi skulle fly därifrån, och såklart var det jag som var ledaren, och vi lyckades alla fly! Alla förutom Jojo som offrade sig för att vi andra skulle kunna fly. Men jag, som den kämpe jag är, gick tillbaka efter att vi hade flytt för att rädda jojo, men då satt hon i en gungstol och stickade och sa att hon behövde vara där och att hon inte tyckte att det var alltför hemskt.
Oj, vad symbolisk den drömmen låter.
Jojo, är du egentligen smygnazist?
Är det meningen att jag ska rädda massa människor från monster?
Eller är jag bara en knäppis?

Frågorna hopar sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0