2009 är SÅÅÅ igår!

GOTT NYTT ÅÅÅÅÅÅÅR, mina kära och trogna bloggläsare!

Det står en man och spyr utanför mitt fönster.
NAAJS!
Jag bor på markhöjd och nu vågar jag inte öppna fönstret i rädsla för lukt.
MEGANAAJS!


En liten tanke om 2010.
Hur fan ska man förkorta det i talspråk?
Förut har man ju alltid kunnat säga nollnio eller nollåtta osv.
Men nu, ska man säga nolltio eller bara tio?
"Hörru! Kommer du ihåg sommaren tio?"
"Hörru! Kommer du ihåg sommaren nolltio?"

Det funkar ju inte alls!!!!!!!
Båda låter helt cp.
INGEN hållbarutveckling skulle jag vilja påstå.

Herrejävlar!
Ett världsligt problem har uppstått.


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, ja det här är sannerligen ett dilemma! Jag tror att jag väntar på KellogsKs eviga tjat om "Kom iform till Beach-10" hihi, nu sitter deras PRmän i klistret, vad ska de säga i reklamen liksom? "Beach tvåtusentio" låter ju liksom asfult! Anyhow :)

2010-01-02 @ 17:25:56
URL: http://chelseahotel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0