Ananas är mumsigt

pineapplegirl

IDAG hade jag bara fotolektion, sen var skolan kaputt.
Såklart hade jag en speciel dag planerad framför mig tacke vare detta:
Sova
Läsa
Sova
Äta ananas
Åka in och kolla på jacka

Vad jag dock inte hade med i beräkningarna var att min bror och hans kompis skulle komma hem till oss på lunchen för att äta och spela guitarhero worldtour. Dvs, guitarhero med trummor och gitarr.
Jag, som är väldigt känslig för ljud, kan alltså glömma tanken på att kunna sova eller läsa.
BUHU!
Jag satt seriöst hela fotolektionen och längtade efter min tupplur.
Och jag vill läsa hur det går för parry hotter så att jag kan fokusera på mina egna äventyr igen.

But, what's a girl gonna do about it?
Jomen självklart!
Hon får la joina guitarhero spelandet!
Det är hennes enda utväg om hon vill omvända trummandet till ljuuuv musik.
A girl's gotta do what a girl's gotta do.
OH
YEAH


Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0