Arvid är 18 år idag. Faktiskt.

10 dagar in på det nya året och två av mina kompisar har redan hunnit bliva 18 år.
Det är inte illa pinkat!

Vi är fan stora nu!
Okey, jag är inte stor på riktigt förrän i september. Men ändå!
Vi kommer bli myndiga, vuxna.
Vi kommer fan få rösta i år!
Hur vuxet känns inte det hallåååå????
HIHI, jag tycker det är lite kul att jag och mina storasystrar som är 90:a respektive 88:a kommer få rösta för första gången allihopa i år. Kristin fyllde 18 samma år som förra valet men hon fyller år för sent för att hinna rösta. Sen glider jag in, har bara varit 18 i nån vecka, och får rösta för första gången samtidigt som de får rösta för första gången.
Det är R-E-S-P-E-C-T. Found out what it means to me.
Den låten passar inte enbart in här, utan är jävla bra också!
Hon är jävla bra hela hon!
Om jag fick välja vilken sångröst som helst skulle jag lätt välja Aretha Franklins.
LÄTT!
Men för att komma till min poäng: VI ÄR STORA BARN SOM FAKTISKT ÄR VUXNA SOM KOMMER FÅ GÖRA MASSA VUXNA SAKER!
Fast... det hade jag visst redan skrivit. Oops.
Men ni fattar!
JA, såklaaaart ni gööör!
Bra, för jag hänger fan inte med i svängarna.


Godernatt till eder alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0