BIOBIOBIO: Avatar 3D

Alldeles strax ska jag åka för att se på avatar 3D med lollofisa, agyness and joe.

Asså, om inte den här filmen är bra nu blir jag besviken!
Dels för att alla har hyllat den med kommentarer som "årets bästa film" och "den bästa film jag någonsin sett".
Men mest för att jag väldigt mycket på grund av bokningen till denna film dissade en resa till catrines landställe.
Fatta hur mycket jag vill se den då! haha

So it better be good!

En annan grej som jag tycker var skitcool är att olle och felix också ska gå på samma biograf, samma salong, samma film, samma tid, hela köret. UTAN att vi visste om det!
FETT COOLT!
Vad är oddsen för det??????

Men hejdåååå nuuuuuu


Kommentarer
Postat av: hp

Här skulle jag gå in och kommentera nåt i stil med att JA DET ÄR HELT SJUKT. Rabihs och Eddies kommentarer. NEJMEN DÅ INSER JAG ATT DU ÄR JÄTTELIK MIG.



Bli inte ledsen. Men du är det. Ta det som en kompli!



ömma smek /hanapee

2010-01-06 @ 20:44:35
URL: http://www.katrinsgoodiebag.se/blog/hanapee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0