Tisdaaaaaaaaaaaaaaaaaag

Palla att min bror precis sa: Är det där nyttigt? när han såg att jag tog fram en chipspåse medan han själv knaprade på ett äpple.
Vafan!
Det är gott och jag är hungrig och det är inte mat förrän om jäääätte länge!
MUMSI!

Idag halvt improviserade jag fram ett tal på engelskan om hur man gör flätor. NICE!

Sen kom jag också på hur långt mitt hår faktiskt har blivit! STÖRT! Och jag har fan alltid dilemma om vad jag ska göra med mitt hår... men nu äre långt och då fåre va det! Jag har fan inte haft såhär långt hår sen... ja.. typ sexan skulle jag tro!

Aja, måste bara avsluta med att länka en klok sångare och ståupp-artist till er coola kids med spotify:
Emil Jensen – Grå Tinningarnas Charm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0