Vilka grejer man hittar när man rotar!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!
AGNES DU ÄR SÅ ROLIG!
Jag kollade precis igenom mina dokument och såg att jag hade ett som hette "pinit".
Hade inget minne av vad det var, så jag läste och såg att det var en skickad msn-konversation mellan agnes och andreas från typ sjuan:

agnes
säger: asså, andreas är fett tråkig på msn!
Ąndreas säger: e va?
agnes säger: asså..eh..jag skämta
Ąndreas säger: hmmm...
agnes säger: asså..ärligt..de...skulle asså...skämta bara
Ąndreas säger: tsss
agnes säger: men vaaaaad
agnes säger: de..var ett skämt..men först..sklle jag inte skriv atill dej..men ..a
agnes säger: jag lovar
Ąndreas säger: LOL!
Ąndreas säger: ja skoja
agnes säger: mm, men du tror väl mej
Ąndreas säger: veeeet inte
agnes säger: jomen...du måste tro miiiiig...,kom igen!!!
Ąndreas säger: jajaja, ja troooooor dig
agnes säger: BRA!
Ąndreas säger: GRAAAARRRH!!!!!!!!
agnes säger: VA?
Ąndreas säger: oj
agnes säger: ?
Ąndreas säger: jaha...
agnes säger: ?
Ąndreas säger: VAAAD?
agnes säger: du ba...GAAAAAAARH
Ąndreas säger: jag?
agnes säger: jaaaa
Ąndreas säger: wtf?
agnes säger: kolla själv,..och sen ba oj...jaha..

HAHAHAHAHHAHAHA!
Hela grejen var att agnes skulle skicka det där första om att han var tråkig till mig eller någon, men hon råkade skicka till andreas istället. Sen försökte hon desperat rätta till sitt misstag.
Men det gick ju galant, agnes!
Som smort!
Sen vettefan vad som hände!

HAHAHA, ASSÅ förvirring på hög nivå!
SÅ. JÄVLA. KUL.!

Kommentarer
Postat av: andreas

haha bästa måste ha haft kul agnes vilken dissare asso :P

2010-01-27 @ 23:40:31
Postat av: Anonym

ahahahahahaha

2010-01-28 @ 07:55:46
Postat av: agnes

ahahahahah

2010-01-28 @ 07:57:59
Postat av: johanna

HAHAHAHA så jävla kul!!! de va mig hon skulle skriva till, fan vad jag skrattade!! (till andreas- hon tyckte inte ens du va tråkig hon va bara weinig å hade inget annat att weina på haha)

2010-01-28 @ 13:27:59
Postat av: lovisa

haha, så jävla kul!!!

2010-01-28 @ 20:02:50
URL: http://lovisada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0