Look-alike PARTAJ!

Jag älskar att hitta look-alikes åt alla i min närhet!
Där har jag något att skriva på CV:t!
Hobby: Hitta look-alikes åt alla.

Jag anstränger mig seriöst för att hitta likheter i alla jag ser och blir typ besviken när jag inser att de inte är lik någon jag vet om.

SÅ!
Idag tänkte jag visa upp massa look-alikes i min lille blogg!


     
Hanapee                 &                Jag


    
Mischa Barton            
&                             Elli


    
(Serena) Blake Lively       &                             Siri


    
(Noras kompis) Ilio        &                                 Joel



Snori                       
&            La Roux


Men HÖRRNI!
Nu orkar jag inte leta look-alikes längre.
Detta har fan tagit mig typ en timme bara för att jag var tvungen att leta upp bilder.
Inte kul.

MEN TITTA!
TITTA SÅ LIKA ALLA ÄR!


Kommentarer
Postat av: Joel

Dem va ju faktist rätt bra!

Min look-a-like är dock sämst ;)

2010-01-27 @ 18:47:06
Postat av: lovisa

jossan, jag vill också ha en look-alikes!!

pusspuss

2010-01-27 @ 19:00:10
URL: http://lovisada.blogg.se/
Postat av: Nora

Fiiiina!

Du måste lägga upp en blid på min erik och alexander ryback(stavning?)! De är ju de likaste av lika! (måste bara fixa nån bild på erik...)

2010-01-27 @ 19:32:09
Postat av: Elli

Lika som bär allihopa!

2010-01-27 @ 22:48:36
Postat av: magda

haha fett kul ju, speciellt ett par, hahahaha!!



Jag vill också ha en!

2010-01-27 @ 23:16:13
Postat av: Joel

Eller Pontus och Alexander Rybak!

2010-01-28 @ 03:06:30
Postat av: johanna

JAG VILL OCKSÅ VA LIK BLAKE LIVELY!!

2010-01-28 @ 13:23:37
URL: http://skitsnygg.webblogg.se/
Postat av: johanna

glömde skriva, fett bra jo-c!! (såg förresten en bild på mischa barton där hon va galet lik magda)

2010-01-28 @ 13:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0