Mitt adorable nylle

Åhmingud vad trött jag är.
Kan bero på att jag sov typ fyra timmar i natt. Men bara kanske.

Idag fick jag också för mig att egofota och det gjorde mig ännu mer trött! Att leka söt framför kameran tar på krafterna. Och jag vart uttråkad ganska fort. Vad har hänt med mig? Vart är glädjen? Vart är rushen? Vart är viljan av att visa upp mitt söta nylle? Det är inte lika roligt längre, helt enkelt.
Aja, jag har ju ändå inget annat att göra med de nu när de väl är tagna.
So here you go:
 
 


ENJOY mitt sockersötafejs!!!
PUTTINUTTGULL!


Kommentarer
Postat av: magda!

FINJOSSE!:D

2010-01-07 @ 22:29:41
Postat av: Elli

Kicken, var ärrreeeeen? Kickeeeen vart tog den vägeeeeen?

2010-01-08 @ 16:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0