Framtidsplaner

Jag har kommit på mitt framtida yrke!
Eller, egentligen kom jag på detta för länge sen, men idag la jag till lite på det.

Jag ska bli en sån som gör röster till olika tecknade filmer, BRA reklamer och så ska jag bli berättarröst till program som t.ex. "Ensam mamma söker"!!!!
(Speciellt till Ensam mamma söker! Jag skulle vara FETT BRA!)

Jag får ofta höra att jag har en bra reklamröst. Så varför inte göra det till mitt yrke?
Ser ingen anledning faktiskt!
Nu är bara kruxet hur jag ska få in min fot i branschen... Men det löööser sig!

Fast i detta yrke kanske jag inte direkt "hjälper" människor som jag ändå har tänkt att jag vill göra i mitt arbete. Men vi kan säga att jag bara börjar jobba med det här lite löst och sen kan jag åka och rädda massa barn i u-länder, samla in mucho dinero till cancerforskningen och plugga till psykolog!
PERFA!


(Bild: 8:an & 9:an)
 
Min vän Lollofisa är mycket bra, tycker ja!
Vi såg Den lilla sjöjungfrun ida, det gjorde mig gla!

Kommentarer
Postat av: linnéa

haha, du är perfekt för ensam mamma söker ;D "Bonden Anders, Fotbolls Micke, och Romantsike Johan" HAHA! Alla dessa epitet ... ;)

2010-01-28 @ 23:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0